is toegevoegd aan uw winkelwagen.

Ingrediënten voor 20 porties

  • 400 g geplette havervlokken (geen havermout!)
  • 100 g zaden en pitten (sesamzaad, maanzaad, zonnebloempitten en/of pompoenpitten)
  • 100 g noten (bijvoorbeeld macadamia, amandelen, walnoten en/of pecannoten)
  • 50 g ahornsiroop of rijststroop
  • 50 ml olijfolie of gesmolten kokosolie
  • Optioneel: 1 tl vanillepoeder
  • Optioneel: 1 tl kaneelpoeder en/of 1 tl gemberpoeder
  • Optioneel: snuf zeezout
  • Optioneel: 50 g gedroogd fruit (bijvoorbeeld rozijnen, krenten, cranberries, stukjes abrikoos en/of geraspte kokos)

Maken


Dit artikel helemaal lezen?

Log in of start met ProAcademie

Nog geen lid? Starten kan al vanaf 19 euro > Inloggen >

 

No Bake Brownies
Volgende blogbericht
Mirte

Auteur Mirte

Ik begeleid jou graag naar een gezond en fit lijf, met behulp van een goede voeding en voldoende beweging. Maar ook aspecten als stress en slaap komen voorbij: gezond zijn én blijven hangt van een heleboel factoren af. Niet iedereen is hetzelfde, en daarom betekent een gezonde leefstijl en voeding voor de één wellicht iets anders dan voor de ander. Daarom werk ik bij ProAcademie, want deze visie is voor het hele team van ProAcademie belangrijk!

Meer berichten van Mirte

Plaats een reactie