is toegevoegd aan uw winkelwagen.

Ingrediënten voor 1 portie

  • 150 ml (plantaardige) yoghurt of melk
  • 1 bevroren banaan, ½ bevroren mango of 100 g bevroren rood fruit (bijvoorbeeld frambozen of blauwe bessen)
  • Handje groene bladgroenten (bijvoorbeeld spinazie of boerenkool)
  • Optioneel: snuf specerijen (vanillepoeder, kaneel of verse geraspte gember)
  • 1 el topping: bijvoorbeeld pitten (pompoenpitten, zonnebloempitten), zaden (sesamzaad, chiazaad, lijnzaad) en gedroogd fruit (cranberries, rozijnen, gojibessen, abrikoos)
  • 50 g vers fruit, naar keuze

Maken


Dit artikel helemaal lezen?

Log in of start met ProAcademie

Nog geen lid? Starten kan al vanaf 19 euro > Inloggen >

 

 

Mirte

Auteur Mirte

Ik begeleid jou graag naar een gezond en fit lijf, met behulp van een goede voeding en voldoende beweging. Maar ook aspecten als stress en slaap komen voorbij: gezond zijn én blijven hangt van een heleboel factoren af. Niet iedereen is hetzelfde, en daarom betekent een gezonde leefstijl en voeding voor de één wellicht iets anders dan voor de ander. Daarom werk ik bij ProAcademie, want deze visie is voor het hele team van ProAcademie belangrijk!

Meer berichten van Mirte

Plaats een reactie