is toegevoegd aan uw winkelwagen.

Ingrediënten voor 4 personen

Voor de bodem:

  • 200 g volkoren meel (eventueel speltmeel of glutenvrij meel wanneer gewenst)
  • flinke snuf zout
  • 50 g koude roomboter of olijfolie
  • 50 ml (evt. plantaardige) melk
  • 1 a 3 el koud water, wanneer nodig

Voor de vulling:

  • ca. 1/2 Japanse oranje pompoen of flespompoen: in blokjes of reepjes
  • 4 eieren
  • 200 g feta (of 4 el edelgistvlokken wanneer je geen zuivel kunt/wilt eten)
  • 1 tl gedroogde tijm, of de blaadjes van 4 takjes verse tijm
  • zout en peper
  • om te serveren: groene salade

Maken


Dit artikel helemaal lezen?

Log in of start met ProAcademie

Nog geen lid? Starten kan al vanaf 19 euro > Inloggen >

Mirte

Auteur Mirte

Ik begeleid jou graag naar een gezond en fit lijf, met behulp van een goede voeding en voldoende beweging. Maar ook aspecten als stress en slaap komen voorbij: gezond zijn én blijven hangt van een heleboel factoren af. Niet iedereen is hetzelfde, en daarom betekent een gezonde leefstijl en voeding voor de één wellicht iets anders dan voor de ander. Daarom werk ik bij ProAcademie, want deze visie is voor het hele team van ProAcademie belangrijk!

Meer berichten van Mirte

Plaats een reactie